Blazersklas

Muziekvereniging Eindhoven West heeft voor nieuwsgierige beginnende muziekanten, een leuke blazersklas en slagwerkklas.

Altijd al een instrument willen bespelen? Grijp je kans en leer het nu!

MEW-Blazerklas-2015

Blazersklas is voor alle leeftijden

We willen met name de Eindhovense jeugd (vanaf 8 jaar) de gelegenheid geven om in groepsverband te leren musiceren tegen een aantrekkelijke cursusprijs. Mogelijk is deze cursus de start naar een leuke hobby.

Voorkennis is niet nodig, je start helemaal onderaan de muzikale ladder. En je zult verbaasd zijn wat je in 8 weken allemaal al leert over het instrument en wat je dan al kan spelen. Het instrument leen je van de harmonie. Die krijg je mee naar huis om thuis te oefenen. Stap voor stap leer je op een ontspannen en leuke manier het instrument bespelen en het notenschrift lezen. Dit gebeurt in een groep met meerdere blaasinstrumenten tegelijk.

De instrumenten waaruit je kunt kiezen zijn:

dwarsfluit, klarinet, saxofoon, trompet, hoorn, tuba, trombone en slagwerk.

Start: Vraag naar de eerst volgende startdatum

Aantal lessen:  8 lessen van 30 minuten

Dag: Donderdagavond van 18.15 tot 18.45 uur

Locatie: De Lievendaal, Lievendaalseweg 3, Eindhoven

MEW-leerling blazersklas

Plezier in muziek maken

De 8ste les wordt een speciale les, je mag je familie en vrienden uitnodigen om het optreden van alle deelnemers aan de blazersklas/slagwerkklas bij te wonen en te laten genieten van je muzikale vorderingen. De docent volgt en begeleid je muzikale ontwikkeling. Voor extra ondersteuning kunnen aanvullende lessen intern ingekocht worden bij de muziekdocenten van MEW.

Heb je belangstelling en durf je de uitdaging aan? Geef je op bij:

Marijke Schreurs, info@muziekverenigingeindhovenwest.nl.

Blazersklas